Onsdag 27/4-2011

Vädret är ju underbart..

Jaja började med att skritta ut M idag med Sanna .. Hur gott som helst =)

Efter det skulle jag longera A men hon såg inte helt ren ut så longerade typ bara en kvart och sen gick jag in med henne..

Sen tog jag J på ridträffen och det gick ganska bra.. Provade hackamore för vi hoppade men jag tyckte inte att det kändes så bra.. Får ändå inte tävla på det då hon är ungponny.. Men men annars gick de bra..

Red Samantha på eftermiddagen ett rent ganska hårt dressyrpass och hon gick faktiskt väldigt bra .. Lite dum när jag skulle skritta på kort tygel men det är bara att kämpa på.. Gick faktiskt så bra att jag efteranmälde mig till bohuscupens mittenomgång som går på söndag på min hemmaklubb där jag även har hästarna =) Hon ska gå två stycken LC:1 så vi får se hur det går =)

Red ut D en stund på kvällen också.. Härligt.. Första gången han rids ut själv och jag red ut barbacka på hackamore.. Bebishästen =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0