Söndag 10/4-2011

Började dagen med att jag hade stalljour i stallet. Det gick bra =)

Efter det släppte jag Samantha och sen satte jag på henne inspänningar för att hon skulle få jobba lite och hon tyckte det var roligt =)

Efter det red jag Treneke på Pessoa Magic bettet för typ 3 gången med sadel och i början var hon spänd, stel, helt enkelt inte som jag ville att hon skulle vara :P Struntade typ i traven, joggade henne bara varm och tog galoppen direkt nästan.. I galoppen var hon JÄTTEFIN och släppte verkligen loss och sen var hon HUR fin som helst i traven efter det vilket var riktigt roligt =) Hon är så fin min skrutt.. Imorgon ska hon antagligen få akupunktur och se om vi kan få bort det med att hon drar sig till vänster när man hoppar..

Detta är ett pessoa magic så ni inte tror att det är typ som ett vanligt pessoa.. Skulle aldrig använda de på mina!!

Efter det red jag Explosiv och hon hade typ hjärnsläpp stundvis.. Ibland gick hon jättefint och ibland gick hon inte alls haha bushäst men hon skötte sig iaf =)

Det var så varmt på dagen idag så jag stod ute och gjorde iordning dom och i bara LINNE :O Helt sinnes va sjukt varmt det var... Om det blir lika varmt imorgon ska dom få gå utan täcke lite mitt på dagen =)

Min fina älskling <3 Inte alls länge sedan det var så kallt!! :O

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0