Tisdag 19/4-2011

Dåligt med bloggning på ett tag men har inte orkat.. I söndags var vi som sagt i Bjöneröd.. Jag var den enda i vårat lag som var nolla i förklassen men sen red alla jättebra i lagklassen och laget kom på en 6:e plats =) Roligt roligt.. OM jag inte hade rivit i sista klassen hade jag blivit placerad på stilen men det var ju bra ändå =)

Även igår gick alla hästar jättebra och Explosiv skötte sig på hoppträningen  =)

Idag blev det 6 hästar..

D skötte sig jättebra så det var roligt =)

Red M efter det och även hon skötte sig riktigt fint idag..

A skötte sig inte riktigt så bra men efter en stund blev även hon jättefin faktiskt..

Skrittade ut Explosiv och hon var jätteduktig..

Skulle rida ut M med en kompis och hon var helt tokig, bockade, kastade sig åt sidan och höll på .. Haha busiga unghästar (=

Efter det tränade jag markarbete med J och hon var PIGG.. Haha helt galet men hon tyckte att det var roligt..

Treneke var också jättepigg på träningen men hon lugnade ner sig på slutet =)

Min fina älskade busiga häst <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0