Tisdag 26/4-2011

Dåligt med bloggande igår också men skrittade bara ut hästarna förutom Treneke för henne red jag i paddocken barbacka och hon gick hur bra som helst.. Riktigt fin verkligen. Avslappnad och lyssnade jättebra så det var roligt =)

Idag började jag att träna A och det gick inte så bra i början för hon reste sig och bockade men sen på slutet när den värsta energin var borta blev hon jättefin =)

Efter det tränade jag J och började att rida med sadel men den åkte fram och jag hamnade i framvikt hela tiden så vi tog av den så jag fick träna barbacka och då gick hon jättebra.. Tränade mycket övergångar, halter och på slutet fick jag rida igenom programmet för jag ska tävla bohuscupen med henne  =)

Efter det skrittade jag ut M och det var inga problem =)

Tränade M senare på eftermiddagen och hon gick ganska bra.. Hon var lite seg för skänklarna men annars var det ingenting faktiskt och hon fick träna lite förvänd galopp och sånt =)

Red D en stund och han fick hoppa några språng, han var något hård i munnen i början och springig men sen blev han jättefin =)
Hoppade även upp på en kompis häst och hoppade honom lite =)

Senare på eftermiddagen släppte jag Treneke och Explosiv i manegen och det var uppskattat och sen mockade jag och mamma hela rasthagen =)

Tog massa kort på Treneke igår som kommer upp snart =  )


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0