Torsdag 21/4-2011

Lång dag i stallet idag =)

Jobbade först hela morgonen och det var faktiskt väldigt roligt =)

Efter det tränade jag Treneke för min handledare igen och hon gick så sjukt bra.. Helt sinnes va bra hon gick på slutet.. Red henne på kandaret och hon var helt fantastiskt så det var riktigt roligt =) Nu ska hon få skritta två dagar och sen vila söndag och måndag =) Söndag för att jag ska tävla med tre andra hästar och måndag ska jag med min syster när hon ska tävla =)

Efter det red jag Samantha en liten stund och kände på henne efter att Sanna hade ridit loss henne ordentligt =)

Sen red jag A och hon ställde sig några gånger men sen gick hon riktigt riktigt bra så det var roligt och sen skrittade jag ut M i typ 1 timme med min syster och D =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0