Torsdag 28/4-2011

Red bara mina tre idag=)

Började med Treneke och mamma hjälpte mig med henne och hon var jättefin idag faktiskt.. Hade kandaret på henne och hon var riktigt fin.. Avslappnad och lugn = ) Imorgon blir det nog lite bommar och sånt med henne tror jag =)

Efter det red jag Samantha på tredelat eftersom att hon ska tävla på söndag och hon var riktigt fin.. Red igenom programmet och hon skötte sig riktigt bra.. Vilket var väldigt roligt.. Hon ska skritta imorgon och sen ska hon ridas program med på lördag igen =) Jobbade mycket med övergångar..

Efter det red jag Explosiv och hon var också jättefin.. Hon fick göra mycket övergångar, flytta rumpan och förvänd galopp på volten och hon var jätteduktig =)

Imorgon ska jag rida Treneke, Samantha , Sanna ska nog rida Explosiv och så ska jag träna J med världens bästa Pernilla =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0