back to ordentlig bloggning!

Så.. Sinnes lång dag idag och tyvärr har jag inte haft någon tid alls för bloggen och har verkligen haft fullt upp HELA dagen!!
Orkar inte berätta allting men har målat, ridit, tränat, fikat, mockat, mockat ur boxar och massa annat..
Jaja har iaf fått fixat så att alla hästar står i uteboxar nu! Skönt!
Red ut J idag och hade D som handhäst och det gick jättebra.. =)
Tränade markarbete med Treneke och i början var hon jättefin och på slutet var hon gudomlig och på mitten var hon hemsk.. Haha hon fick nått ryck på mitten och bara höll på att kasta sig och hålla på men annars tycker jag att det bara blir bättre och bättre för varje dag som går!! kan ha varit att hon var lite väl pigg! =)
Tränade även Samantha och tycker att det gick bra. Red på hackamore så hon var ju lite stark och så men jag tycker att hon skötte sig!!
Ipswich blev vaccinerad med andra sprutan idag och hon var jätteduktig och har inte skrivit om henne på ett tag för hon har fått en "mini"semester på 5 dagars vila vilket jag tycker att hon förtjänar!! Imorgon ska hon iaf tömköras, ridas torsdag, vila fredag, lördag och ridas söndag.. Så ser veckan ut för henne..
Tävling fredag och lördag, 120-130 båda dagarna.. Ett lycka till kanske? =)
Jaja nu ska väl jag kolla lite bloggar, fixa lite mail och sen sova!!
Inlägget om Explosiv kommer imorgon!
Skulle varit en bild på Explosiv också men internet dampar sönder!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0