Hemma

Hemma igen efter en LÅNG men rolig tävlingsdag..
Började tidigt med att åka till stallet och fixa inför dagen och sen bar det av till Lilla edet..
Började med att hoppa en La (120) och råkade lägge henne lite långt ifrån ett räcke som låg på nästan raka hållare så där åkte ett ner. Sen var hon jättefin resten av banan och sen rev hon sista.. ? Varför vet jag inte. Hon släppte benen lite och jag vet inte om hon tyckte att det var lite lågt men hon skötte sig riktigt bra iaf och riktigt lugn och fin!
Så 8 fel i 120!
Hoppade MSV:B (130) och hon var SÅ jävla klockren 1,2,3 sen hoppade hon så fruktansvärt stort på 4:a så jag tappade balansen lite framåt och kom inte riktigt upp i överlivet igen så då hamnade jag lite i framvikt och då åkte 4b ner och sen var hon KLOCKREN hela banan! Så 4 fel i 130 men hon var så HIMLA fin! Helt underbar att rida.! Min älskade bebis! <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0