Hoppträning

Bilderna kommer en annan dag då jag egentligen inte har tid att blogga..
Igår som sagt red jag först Ipp en stund.. Hon reste sig några gånger i början men sen på slutet kunde vi till och med släppa henne så jag skrittade själv.. Duktiga häst!
Efter det red jag Samantha och hoppade henne.. Hon var riktigt fin, dock sinnes pigg haha men vi hoppade tillslut en oxer på 125.. Duktiga Samantha ! <3
Hoppade även J då jag var tvungen att göra en film på henne för det kom spekulanter på henne idag då hon är till salu! Hon hoppade jättefint och var fin att rida och vi hoppade till sist en oxer på 115.. Duktiga ponny!
Hoppade även Treneke med the difference tränset och kimblewick och hon skötte sig väldigt bra.. Dummade sig en gång och reste sig men sen var hon jättefin hon också! .. Hoppade typ bara 130 :D
Red Explosiv på kvällen och hoppade och även hon hoppade jättefint.. Avslutade på en oxer på 135..!
Idag visade jag J för spekulanter och det gick bra. Hon hoppade fint och skötte sig ganska bra iaf =)
Hoppade D lite och även han var jätteduktig.. Sjukt pigg men skötte sig = ) Han tycker att det är så roligt att hoppa!
Sen red jag en ridskolehäst en stund med stallägarens dotter som är 2,5 lite barbacka bara för att hon skulle få rida.  !
Hoppade upp på A en stund för han var dum och hon som red orkade inte med honom.. Det gick ganska bra =)
Red Treneke på hoppträningen nu på kvällen med the difference och kimblewick och jag tycker att hon skötte sig riktigt riktigt bra! Fina fina skrutten!
Imorgon ska jag rida två hästar på dagen och sen två på träning på kvällen!
Kommer att skriva mer om J och vem hon är när hon är såld!
Fick min charles owen idag med :D
Jag och syster <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0