Hovslagaren

Så hemma igen efter många timmar i stallet..
Imorse gjorde jag allting, det har regnat hela dagen så hästarna har fått stå inne.. Skönt att dom står i uteboxar iaf!!
jaja som sagt gjorde allting och sen longerade jag Ipp med inspänningar och hon var grymt duktig.. Sökte sig faktiskt lite ner idag ! :D Duktiga skrutt..
Sen red jag Samantha barbacka och hon var så JÄVLA fin rent ut sagt idag, förvända galoppen satt som en smäck.. Hon vill alltid byta men idag gick det PRIMA.. Red igenom LA:1 och hon kändes så fin!! Duktiga skrutt! :D
Nu på kvällen kom hovslagaren så Explosiv och Samantha fick nya skor och sen efter det red jag och Elenore ut =) Mysigt värre.. Nu ska jag sätta mig och skriva inlägget om Explosiv som jag har lovat :D

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0