ingen rubrik?

Tyvärr kommer inte inlägget på Explosiv idag.. Det kommer antagligen på tisdag istället =)
jaja idag blev det ingen ridning alls.
Treneke och Explosiv släppte vi bara och Samantha och Ipp fick vila.. Även J fick vila =)
Har städat klart nästan hela stallet idag iaf så det är skönt.. Jag och Sanna ska måla "våra" boxar imorgon så att det blir klart också! :D
Kommer en kompis till mig imorgon som jag inte har träffat sen i Januari så förhoppningsvis så kommer jag att kunna blogga imorgon men jag är inte helt säker =)
Har precis städat klart! Här kommer lite mer bilder på Treneke <3
Hindret ligger på 120! Kolla frambenen!!
Hindret ligger på 140!!! 135!! 

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0