Markarbetsträning!

Började dagen med att rida D och han var faktiskt riktigt fin idag.. inte alls så framtung som han brukar utan gick i en lite högre stadigare form =)
På kvällen red jag först markarbete med Treneke och hon var hur fin som helst. Lyssnade verkligen och skötte sig exemplariskt! Hon ställde sig typ två gånger i början men efter det var hon helt underbar! Stressade inte när hon skulle hoppa, kastade sig inte och gjorde som jag sa typ hela tiden! Underbara häst <3
Efter det markarbetstränade jag Samantha och även hon gick väldigt bra! Hade det tredelade så hon var lite stark men jag tycker verkligen att hon skötte sig!
Imorgon ska jag rida ut J, släppa Treneke och skritta och eventuellt prova att trava Ipswich! :D
Fina fina Samantha <3 Rida Rida Ipp <3Fina fina Treneke <3 I mina ögon är du alltid världens finaste <3
Fler bilder kommer och då även med Explosiv! :D

Era Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina bilder! och super fin blogg! :)

2011-08-05 @ 09:45:26
URL: http://mandapanda.blogg.se/
Postat av: Frida (Svar)

Tack så mycket :D

2011-08-05 @ 15:36:51
URL: http://fridashastblogg.webblogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0