Tråkigt

Typ ingen som läser bloggen längre vilket är tråkigt.. men men .. Får la se om jag orkar ha kvar den eller inte!
Idag red jag iaf Ipp med spö för första gången och hon var jätteduktig! Skötte sig jättebra och sökte sig jättefint ner i både skritt och trav i båda varven.. Det var riktigt roligt och hon tog sitt första ofrivilliga galoppsprång med ryttare!
Sen red jag ut D med Sanna och Samantha och det gick jättebra =)
Här kommer lite bilder från torsdagen när vi gjorde iordning hästarna inför tävling, ridning av Ipp och när jag och Sanna red ut! :D
Får se när inlägget på Samantha kommer, om det kommer eftersom att jag funderar på att sluta med bloggen!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0