Fredag 18/2-2011

Bara ridit 3 hästar idag då mina har vilat.

Började med J och hon var jättefin idag. Fortfarande lite stel i vänster men hon skötte sig jättebra.. Hon försökte bita min i fötterna några gånger.. Busiga ponny =)

Efter det longerade jag A och stund och sen red jag. Hon var ganska dum i början men sen gav hon med sig och blev jättefin hon också.

Det var en "heldag med häst" i stallet idag så dom skulle rida och så fick jag rida med på D för annars skulle jag fått vänta jättelänge innan jag kunde rida och det gick jättebra.. Han har aldrig gått "lektion" på det sättet eftersom han bara är 4 men eftersom han ska bli lektionshäst så är det bra att han får gå med på det sättet. Han skötte sig jättebra och var riktigt fin. Han fick även hoppa lite och på slutet gjorde vi några skänkelvikningar som han precis har lärt sig =)

Imorgon ska jag rida Treneke, Explosiv och Samantha + packa allting, knoppa och göra hästarna riktigt fina =) Förhoppningsvis kan jag tvätta benen på dom.. Inte roligt att ha hästar med bruna strumpor istället för vita =)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0