Fredag 4/2-2011

Min syster är hemma över helgen så hon red Explosiv idag och ska göra de nu i helgen =)

Jag red iaf Treneke idag.. Skulle longerat henne men lät henne springa lite lös i paddocken först och sen red jag henne.. Vi ska prova en ny sak med henne nu .. Ska börja med att skritta fram henne.. Sen galoppera henne tills hon har lugnat ner sig och sen börja jobba henne så idag satt jag och galopperade henne i typ 10 minuter och sen började jag jobba henne ordentligt i traven och sen i galoppen =) Men hon blev jättefin på slutet!

Skulle longerat A också men hann inte det =)

Imorgon ska jag rida Treneke, longera A och eventuellt rida ut Samantha imorgon =)

Några gamla fina bilder på Treneke:



Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0