Lördag 19/2-2011

Shiiit lång dag asså. Åkte till stallet halv 8 i morse och kom precis innanför dörren :D

Började med att åka och släppa ut Samantha och Explosiv, sen vidare och jobba i stallet och sen fixa för Treneke. Ta in henne, knoppa och sedan rida.. Hon gick ganska bra något hård i munnen men fick hjälp av min praktikhandledare och då gick det bättre men tog henne inte så hårt idag. Hon ska hjälpa mig någon dag nästa vecka med henne.

Sen åkte jag till stallet där jag gjorde allting och så kom mamma upp och hjälpte mig.. Åkte till ridhuset med Samantha och Explosiv. Började med Samantha och det gick ganska bra. Hon var pigg och ganska stark. Tog bort sadeln efter en stund då den åkte fram, tror de beror på sadelgjorden, men då gick hon bättre.

Efter det så red jag Explosiv och hon var helt tokig :O De första hon gjorde var brallade loss totalt i typ 10 minuter men sen lugnade hon sig när hon hade galopperat ett tag.. Hon fick även ta några småsprång på typ 70 cm och hon laddade som fasiken :O undra hur hon är imorgon.. Haha :D

Ska upp typ vid 4 imorgon så idag blir det tidigt i säng =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0