Måndag 7/2-2011

Har faktiskt bara ridit 4 hästar idag vilket är skönt =)

Explosiv fick vila, lika så T som jag bara ska rida 1 dag i veckan nu istället för 2 och Treneke =)

Började iaf med D och jag tror nästan att han hade ätit raketer idag för shit det var full rulle.. haha .

Fick hoppa av och släppa honom och han sprang som att han aldrig gjort något annat.. Haha sen red jag honom en stund och jobbade mycket med galopparbetet och han blev jättefin =)

Efter det red jag J och hon var väldigt fin idag faktiskt. Inte alls lika framtung eller någonting.. Roligt roligt.. Sadelmakaren var ute till henne idag också så nu kan jag snart börja rida henne med sadel igen :D

När jag hade ridit henne så red jag A och herrejösses så här fin har hon aldrig varit.. Riktigtriktigt roligt.. Verkligen jättefin.. Jag blev alldeles chockad! :O

Sen kom ju som sagt sadelmakaren så han tog Samanthas sadel innan och så red jag henne barbacka och även hon fick sig en genomkörare.. Speciellt galopparbetet men sen på slutet blev hon riktigt fin även hon =)

Datan krånglar så kan inte lägga in bilder..!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0