Tisdag 1/2-2011

Lång dag!

Började med att rida Treneke imorse och hon var ganska konstig.. Var ganska fin på framridningen och i hoppningen men sen fick hon något spel och typ kastade sig, låste sig i munnen, stack och höll på så jag vet inte vad de var med henne :S jaja ska promenera med henne imorgon och sen ska hon få vila torsdag och fredag.. Tror att hon kan ha träningsverk.. Hon hoppade inte alls lika mycket till vänster idag och vissa språng gjorde hon RIKTIGT fint!!

Efter det red jag A och det var sista dagen som jag hade honom och han gick jättebra.. Något spänd och så men han var riktigt fin faktiskt =)

Efter det så fick jag rida en lektionsponny som jag egentligen inte skulle ridit men han var så dum på lektionen igår så jag fick rida honom = ) Han är en 25 årig ponny men pigg och glad som fasiken men han var rolig =)

Efter det släppte jag bara A för jag ska hoppträna henne imorgon så hon fick busa av sig lite i manegen = )

Efter det så red jag J och även hon var riktigt fin idag =) Red henne med sporrar och det gick bättre =)

Efter det skulle jag rida D och jag hade tappat bort min hjälm.. Haha snurriga jag men jag hittade den tillslut och så red jag D och han skötte sig jättebra.. Pigg som fasiken men han fick hoppa några språng och hoppade en oxer för första gången idag =) haha.. Sen åkte jag och en tjej som heter Linda bort till vårat stall och tog en promenad med Explosiv och en häst som vi har "hemma" ett tag =)

Världens finaste hästar! <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0