Tisdag 22/2-2011

Shiit lång och konstig dag.. Haha

Började med A idag och hon var SÅ fin.. shiit asså. Kunde sitta och galoppera i förvänd galopp på volten. Hon var verkligen riktigt fin idag.. Kunde typ göra vad som helst.. riktigt roligt..

Efter det red jag bara D en stund barbacka och han var sjukt pigg..

Nu på kvällen skulle jag träna men en tjej slog över med en häst precis innan träningen så det blev inte så men jag red J ändå. Hon var sjukt vresig idag och riktigt dum men sen slutade hon och blev riktigt fin!

När jag hade ridit klart J så frågade min handledares syster om jag kunde rida deras c-ponny en stund så då gjorde jag det.. Roligt och det gick väldigt bra för att vara första gången även om hon slänger nitarna så fort hon möter någon annan men det gick bra =)



Mina älsklingar gick sönder idag :(


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0