Tisdag 8/2-2011

Asså shit Treneke idag.. Dumma häst.. Haha

Släppte ut henne i hagen som vanligt och efter 15 minuter har hon rullat sig på båda sidorna i den värsta lerpölen hon kunde hitta.. Då var det bara att ta in henne och byta täcken. Så tänkte jag att när jag ändå hade henne inne så kunde jag likaväl göra henne med en gång. Skulle ridit ut men hon var helt monsterpigg så jag släppte henne i manegen en stund =) Hon var jättebusig och så busade vi lite som vi brukar.. Det kommer film på det! Efter det så puttade jag bort henne och lät henne springa själv och då hoppar hon hindret i manegen typ 3 gånger? :O haha har tyvärr inte film på det men det såg väldigt roligt ut. DET FUNKAR INTE ATT LÄGGA IN FILMEN :O JAG HATAR DETTA!! Men här är länk till den.

Filmen: http://www.youtube.com/watch?v=vO8sy5w62Ps


Efter det red jag J och hon var jättefin idag faktiskt.. Förhoppningsvis kommer hennes sadel tillbaka imorgon så då blir det lite lättare att rida henne ordentligt men hon fick galoppera över bommar med mellan 8 och 12 galoppsprång..

Efter det red jag T och han var verkligen fin idag.. Red han på ett tredelat istället för ett rakt som vi brukar rida honom på och han var HUR fin som helst. Lite stark i galoppen men jättefin!

Efter det red jag D och han var jättepigg idag men med han skötte sig =)

När jag kom hem red jag Explosiv och hon var pigg men även hon skötte sig. Elin red Samantha för andra gången och det gick också bra men hon var väldigt pigg =)

Imorgon ska jag rida Treneke, A, D, J, P (som ska hoppas för första gången med ryttare) och så ska jag hoppträna Explosiv =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0