Torsdag 17/2-2011

Ridit 6 hästar idag och tillbaka i gamla vanor! :D

Började med att rida J och hon var riktigt fin idag. Släppte verkligen efter i vänstervarvet faktiskt.. Riktigt roligt =)

Efter det red jag Treneke och hon var inte lika hård i munnen idag men ändå lite =) Joggade henne typ bara lite barbacka.. Nästa vecka ska jag jobba igenom henne ordentligt med volter runt hinder, småhinder, skänkelvikningar, öppnor och så vidare =)

Efter det red jag A och hon var ganska dum i början men sen när hon hade galopperat av sig lite blev hon jättefin.. Red henne inte så länge :D

Efter det skrittade jag först ut D barbacka och sen red honom lite i manegen och han gick jättebra..  =) Funderar på att hoppa honom lite imorgon kanske.

Efter det åkte jag hem och hämtade hästarna så jag red Explosiv och Elin red Samantha. Explosiv var jättefin idag också. Lite bråkigare och piggare än igår men gick riktigt bra. Hoppade henne över ett sockerbitshinder på en åtta och sen hoppade jag ett räcke några gånger och tillslut blev de typ 140 cm kanske? Hon hoppade jättefint iaf. Alla mina ska vila imorgon.

Sen red jag Samantha lite efter Elin och hoppade henne lite och vi hoppade typ ett räcke på 110 kanske =) Hon tyckte det var riktigt roligt.

Imorgon ska jag rida D, J och A =)

Det spelar ingen roll vad folk säger om dig. Jag älskar dig för den du är !! <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0