Häst nummer 4

4:e hästen klar och jag har äntligen kommit hem och jag tänker inte ta ett steg utanför dörren mer idag :D

Explosiv gick ganska bra. Hon var väldigt pigg och springig men tror det kan ha varit för att jag glömde deltan hemma så fick rida med dubbla tyglar istället och det har ju inte lika effekt men hon gick bra för att ha vilat i två dagar =)

Tvättade D efter och det behövdes verkligen för det bara rann äckligt vatten av honom men han tyckte inte om det.. Haha

Skulle ju gå en promenad med A också men det blev inte så för jag hann inte =)

Imorgon börjar jag skolan igen. Alltså tre dagars praktik nu =)

Imorgon ska jag rida Treneke, Explosiv, J, T,D, longera A och eventuellt rida Samantha =)



Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0