Måndag 17/1-2011

Långa dagar :O

Började iaf med att rida Treneke och det gick sådär.. Hon var väldigt hård i munnen men på slutet släppte det riktigt bra =)
Vi ska flytta henne till min praktik imorgon och flytta "hem" en häst därifrån så att jag har tillgång till ridhuset hela tiden. Men det är typ bara 1-2 veckor.. =)

Efter det red jag Explosiv och provade att hoppa henne på pelhamet och det gick jättebra.. Hon var jättefin =)

Efter det red jag D och han var också jättefin idag! Verkligen. Provade att rida han med sporrar idag och det gick jättebra..

Efter det red jag J och hon var inte alls duktig idag.. De första hon gjorde var att ställa sig rätt upp typ 8 gånger och backade så fort man drev på henne.. haha men vi longerade henne en stund och sen red jag henne igen.. Då gjorde hon det typ 3 gånger till och sen slutade hon.. Men hon som äger hästen sa att hon kan göra så när hon blir för pigg..

Efter det red jag A och hon var faktiskt jätteduktig idag.. haha .. Hon var pigg och ställde sig någon gång men jag longerade henne innan.. Skulle ridit T också men jag hann inte..

Imorgon ska jag flytta Treneke till praktiken, rida henne, rida J,T,A,D och skritta ut Explosiv..


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0