Måndag 31/1-2011

Jaha då var Januari slut ;O

Aja har ridit 5 hästar idag =) Fick hoppa över två för jag hann verkligen inte!

Började med J och hon gick skitbra idag verkligen även fast jag red barbacka =)

Efter det hade jag möte och sen hoppade jag A och shiiit va pigg hon var.. Haha.. hennes första tävling är iaf preliminärt inplanerad =)

Efter att jag hade ridit henne så skrittade jag ut älsklings Treneke =) Hon var sjukt pigg och steppade massa i början men sen slutade hon  och skrittade jättefint.. Hämtade mina tygelstopp idag så ska kanske prova att hoppa Treneke imorgon då hennes första tävling är inplanerad!

Efter det red jag D och han var sjukt pigg idag.. Han var verkligen överrallt och ingenstans :P Såå sjukt härlig ponny = )

När jag kom hem så skrittade jag och mamma ut men Explosiv var verkligen explosiv idag.. haha hon brallade loss hur mycket som helst typ.. haha


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0