Onsdag 5/1-2011

Fullspäckad dag. Ridit 5 hästar varav 3 i snöoväder och promenerat med 1.

Började med att promenera med A och mamma kollade på henne och hon är nästan inte halt längre =) Jätteroligt!

Efter det red jag D och han fick trava och galoppera mycket över bommar och småhinder som var ca 20cm kanske. Han har just fyllt 4 och jag tror att det var första eller andra gången han hoppade med ryttare och han var jätteduktig =)

Efter det red jag M åt en tjej som inte mådde så bra. Hon är en c-ponny så med andra ord ganska liten men det gick jättebra. Även hon gav med sig på slutet och gick riktigt fint = )

Sen åkte jag hem och åkte direkt till stallet. Började med Treneke (barbacka) skrittade och travade bara lite på hackamoret.. Jag vet att hon hänger massa i ena tygeln men ville vila hennes mun lite =)

Efter det red jag Explosiv på pelhamet och hon gick skitbra.. Jag red alla barbacka idag för det var snöoväder och jag orkade verkligen inte göra iordning dom ordentligt.. Haha men hon var riktigt fin idag verkligen

Efter det red jag Samantha en stund, också på pelham för orkade inte byta träns och skit och även hon gick jättebra =) Hon fick även skutta några småhinder och det var knappt att jag kunde stanna henne efter för hon var så sjukt pigg.. Haha

Jag vet att jag sa att jag skulle ladda upp bilderna från igår men jag orkar inte de heller men här kommer några..



Era Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg och fin häst vad är h*n för ras? :)

2011-01-06 @ 09:52:05
URL: http://elin.pamlin.se
Postat av: Frida (Svar)

Hej och tack så mycket =)



Hon är fullblod/KWPN fast det är mest fullblod i henne =) KWPN är holländsk sporthäst =)

2011-01-06 @ 21:36:52
URL: http://fridashastblogg.webblogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0