Tisdag 11/1-2011

Fullspäckad dag som alltid.. Har iaf ridit 4 hästar idag =)

Började med J och hon var ganska vresig idag. Hon har sina egna åsikter så att säga men efter en stund släppte det och hon gick riktigt bra =)

Efter det red jag T och han var riktigt fin idag i båda varven så det var roligt =)

Efter det så klippte jag en lektionshäst och sen red jag A och mamma fick ha henne på lina i början för hon var riktigt pigg men släppte henne på slutet och det gick ganska bra. Vi ska ha henne på lina nu i början =)

Sen när jag kom hem red jag D och det gick sådär.. Han var sjukt pigg och jag tror han har lite ont i munnen för jag tror han tappar tänder men red honom på hacket en stund för första gången i hans liv och då gick det bättre =)

Imorgon ska jag rida 4 eller 6 hästar beroende på om tandläkaren kommer eller inte =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0