Tisdag 18/1-2011

Idag har jag faktiskt bara ridit 3 hästar men imorgon blir det 6  =)

Började med D och han var ännu finare idag än igår.. Riktigt roligt  och han ska bara få jogga en stund imorgon!

Efter det red jag J och hon ställde sig några gånger men sen slutade hon och gick riktigt fint för att var hon.. Inte alls så hård i munnen eller stel i sidan.

Efter det longerade jag A och sen red jag henne och det blev några bocksprång i galoppfattningarna men annars gjorde hon ingenting =) .. Har börjat rida henne lite mer normalt nu = )

När jag kom hem efter det så klippte jag Explosiv så hon fick vila idag och imorgon ska jag hoppträna och prova att hoppa ordentligt på pelham.
Skulle ridit Treneke också men det blev för sent när vi hade flyttat henne och allting så även hon fick vila idag.

Imorgon ska jag först rida D,J,A sen ska jag rida R på ridträffen och sen ska jag rida Treneke och efter det hoppträna Explosiv =)


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0