Ipp

Har varit uppe i stallet och gjort allting.
Longerade Ipp lite med sadel och med stigbyglarna nere och det gick bra.. Sen hoppade jag upp i stigbygeln för första gången.. Sanna höll i henne men det gick jättebra. Så skrittade vi en stund och sen kunde jag skritta henne på volt med att sanna bara stod i mitten.. vänster varv gick jättebra.. Hon förstod inte riktigt i höger men då tog sanna i ett spö så hon kunde mana på henne lite och då gick det jättebra. Sen skrittade jag även lite på fyrkantsspåret..
Ska åka till stallet snart igen och rida Treneke och Explosiv.. Explosiv ska göra galoppombyten över bommar med graman och Treneke ska ridas lite lätt bara .. Ska prova det tredelade idag igen!
Ikväll ska jag markarbetsträna Samantha och ta en promenad med J  =)
Hörs senare.. Hoppas att mitt träns kommer idag också.. Har köpt ett Dyon the difference.. Helt nytt för under halva priset!! GÖÖÖTTT! :D

Era Kommentarer
Postat av: V I C ♥

2011-07-26 @ 13:28:58
URL: http://ww
Postat av: V I C ♥

sorry för den tomma kommentaren ;d men tänkte bara tipsa om att jag gör designer i bra kvalitet enligt din budget och önskemål!

Har även aktioner där du kan få en kvalitets design för endast 30 kr. Hör av dig, p u s s ♥

2011-07-26 @ 13:29:25
URL: http://houseofvic.blogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0