Lång dag igår!

Bloggar idag istället då jag satt vid mobilen och inte orkade göra det ordentligt igår!
Som sagt så provade jag mitt nya träns igår och med kimblewick bett så skrittade jag ut Treneke och hon var HUR lugn som helst.. Hon som alltid bråkar och håller på men hon skötte sig riktigt bra =)
Skrittade även ut J och hon skötte sig också =)
Provade att tömköra Ipswich för första gången och i början reste hon sig ganska mycket men tillslut kunde jag till och med låta henne trava på volt så det var roligt att det gick så bra! 

Åkte hem en stund och fixade lite då jag skulle sova i stallet.. Kom tillbaka och red D.. Han fick hoppa lite och jag tycker att han kändes riktigt pigg och framåt och mjuk i kroppen så det var roligt =)
Ännu senare red jag Samantha lite i paddocken och sen bestämde jag och en kompis oss för att rida ut så sagt och gjort vi red ut och galopperade lite och sen red vi lite i manegen och då var Samantha så fin! Också på kimblewick och the difference!
Idag red jag Explosiv på morgonen med samma kombination och hon gick också väldigt bra! . I början var hon lite dum men sen var hon hur fin som helst verkligen.. Även Samantha var jättefin idag och släppte helt i galoppen!
Bilder lånade från Google!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0