Löst sig med bilderna!!

Fy vad jag blir trött på mig själv.. Anledningen till att jag inte har kunnat ladda upp bilder är för att jag har tryckt på en sak för att kunna skriva på telefonen och sen har det följt med över till datan.. TYPISKT!!! Aja nu ska det funka iaf..

Idag började jag med att hoppa Treneke och hon var faktiskt jättefin! Riktigt fin.. Lite pigg men hon väntade in hindrerna bra och hoppade riktigt fint faktiskt.. Hoppade ungefär 120-130 med henne.. Ska tävla på söndag 120-125..

Efter det red jag fram Explosiv på ängen för att även hon skulle få hoppa. Hon var riktigt fin i framridningen och hon fick hoppa fram på stockarna och det gick jättebra.  Sen gick jag in i paddocken och hoppade samma sak med henne som med Treneke och det gick väldigt bra när hon lyssnade på mig!

Skulle ridit Samantha men hon är så lång i fötterna då hovslagaren inte har kunnat komma så hon fick vila idag också.. Hovslagaren kommer imorgon så då ska hon skos..

Ipswich gjorde jag ingenting med..

Ska tillbaka till stallet och rida D ikväll..

Här är två bilder på Ipswich. En bild när hon har träns för första gången och en bild som vi tog när vi tittade på henne! :D


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0