Massa i huvudet

ojojoj nu var det länge sedan det var ett ordentligt inlägg här iaf!
Idag började jag med att rida R... Myshästen och han gick hur bra som helst..
Efter det red jag M, D och L .. Växlade mellan alla 3.. M gick inte alls bra men dom andra två gick jättebra så det var roligt..
På kvällen nu sadlade och tränsade jag Ipp så gick jag och sanna ut och så longerade jag henne lite med stigbyglarna hängandes.. Och det gick bra.. Hängde lite och sen hoppade jag upp ordentligt och satte fötterna i stigbyglarna.. Hoppade av och sen hoppade upp några gånger och sen skrittade vi lite med att jag satt i sadeln.. Idag gick det jättebra.. Duktiga bebis :D
Fina Fina Treneke. Jag älskar dig <3

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0