Pannband

Idag har alla våra fått vila :D
Red J först.. Hon gick ganska bra men hon var väldigt seg. Fick sparka på henne några gånger =) Men sen efter det så gick hon.. Ska hoppa Pay and Jump med henne imorgon 90cm-1m..
Efter det red jag M och hon gick jättebra.. Hon fick hoppa lite och hon skötte sig jättebra =)
Släppte D så han fick springa lite =)
På kvällen fick åkte jag och hon som äger stallet och köpte lite saker till J som vi ska ha till henne =)
Dessutom fick jag två JÄTTEFINA pannband av stallägarens syster för att jag och Sanna tog hand om hennes hästar när dom var borta =)
Dessa två fick vi.. Det blå/guld är mitt och det guld/silver är Sannas.. Det blåa är cob till Treneke och det andra är full till siv =)

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0