Tävling

Tävlingen idag gick ju inte 100% Precis.

Treneke var jättefin i 120.. Hon petade ett som var helt mitt fel då jag höll henne lite för mycket in i hindret..

Hoppade Siv 120 också hon rev Jokern så där förlorade vi ganska mycket poäng då det var en poänghoppning.. Så 4 fel för båda två i 120.. =)

I 125 krånglade det som fan.. Det var konstigt jag visste inte när jag skulle starta, dom kunde inte svara så jag fick 15 minuter på mig att rida och hoppa fram men Treneke skötte sig jättebra.. 8 fel i grunden.. Jag är jättenöjd..

Siv gick jättebra i grunden. Hon nollade men sen blev hon jättetrött.. Hon bara dog så hon fick 16 fel i omhoppningen men jag är jättenöjd med henne också!

Det har varit riktigt varmt idag, äckligt varmt verkligen, mycket bliningar, banan var snorhal och Treneke höll på att gå omkull några gånger.. Bilder kommer någon dag och eventuellt film! :D

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0