Tävling

Tävlingen idag var inte den bästa.. Ändrade klass från 110-120 till 120-130 istället.. Var jättesen till tävlingen men det löste sig.. Samantha gick jättebra.. Hoppade ettan, tog inte tillbaka henne i tid och ville trycka av henne och tänkte inte på att det var henne jag satt på, ett stopp sen hoppa 2,3,4,5, petade 6 hoppade 7 och 8.. Så 8 fel i 110 med henne men hon var jätteduktig.. Stod inte emot och hon har ju inte varit ute sen i slutet av December.. Duktiga Samantha.. Hoppade 120 med Treneke.. Hoppade 1, rev två, hoppade 3,4,5,6,7a,7b,7c,8.. Så 4 fel där.. Hon var ganska hetsig och så men hon skötte sig riktigt bra.. Hon har ju haft sträckning i ryggen därför har hon inte hoppat ordentligt på 3 månader men hon skötte sig riktigt bra.. :D Det var sjukt svåra banor också :O men men.. Startade 130 som inte gick så bra.. Resultatmässigt var det inte bra.. Ridmässigt var det mycket bättre och eftersom att hon har varit ute dom senaste gångerna så ville jag bara ha runt henne och red väl lite för "på" ibland.. Hoppade 1, rev 2, hoppade 3,4a rev 4b,4c hoppade 5, 6, 7a,7b, 8, rev 9, kände att jag kom helt fel till 10 så jag la en volt innan 10 för jag tänkte att jag ändå hade så mycket fel och ville inte att hon skulle krascha men hoppade 10,11.. Hade 22 fel när jag gick i mål men hon var väldigt fin att rida idag faktiskt.. :D Grattis Sanna och Explosiv som kom 4:a i sin andra 130 idag! :D

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0