Plus och Minus

Eftersom alla andra kör " Hiss och diss" så döper jag mitt till " plus och minus"

PLUS Tretorn Advance

Jag älskar verkligen Tretorn Advance stövlarna. Dom är snygga, bekväma och helt underbara. Dock ett litet minus till kvaliten!

MINUS Faktiskt så hamnar graman och andra hjälptyglar, förutom martingal, på minus. Enda gången jag tycker att det är okej att ha tex graman är om man rider fram en häst på tävling som gärna ställer sig eller om man går in på framridning och eventuellt utridning men jag gillar inte att rida med graman hemma. Tycker inte att man ska focusera på hästens huvud utan undertrampet och jag tycker bara att graman drar ihop huvudet på hästen. !

Era Kommentarer
Postat av: Wilma

Hej hej frida (:

nu kan du vara med i veckans blogg hos: wilmajohansson.webblogg.se

HOPPAS du e med!



hejdå!

2011-03-05 @ 06:58:25
URL: http://wilmajohansson.webblogg.se/
Postat av: Wilma

Hej hej frida (:

nu kan du vara med i veckans blogg hos: wilmajohansson.webblogg.se

HOPPAS du e med!



hejdå!

2011-03-05 @ 06:58:46
URL: http://wilmajohansson.webblogg.se/

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0