Söndag 6/3-2011

LÅNG dag idag.

Åkte till stallet halv 9 och kom hem halv 6.. Herregud..

Jaja började med att släppa ut Samantha och Explosiv och mocka hos dom. Åkte vidare till Treneke och mockade och gjorde allt till henne och sen red en tjej som heter Amanda D för första gången och det gick jättebra. Hon ska börja rida honom 1 dag i veckan =)

Efter det red jag Treneke och hon var jättefin i markarbetet och så skulle jag hoppa lite och hon bara stannade.. Sen bytte jag bett och då hoppade hon igen.. Dock drog hon sig lite till vänster och var lite dum när man skulle svänga höger men sen slutade hon bara .. = ) Hoppträning med henne imorgon..

Efter det åkte jag tillbaka till Explosiv och Samantha.. Klädde på dom och så red jag och Linnea dom till nya stallet och sen red jag Explosiv lite i manegen.. Sen fixade jag allting till dom och sen åkte jag hem igen = )


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0