Tävlingen..

Det har ju inte precis varit min bästa tävlingsdag precis.

Treneke var HUR fin som helst framhoppningen 120 och även banan. Nolla i grunden och 8 fel i omhoppningen.. Ena petet får hon ta på sig och det andra var helt mitt fel.. Tappade tyglarna (rider med dubbla eftersom hon hoppas på kandar) i svängen så hann inte få tillbaka henne så hon kom på ett halft.. Film kommer EVENTUELLT..

Explosiv hade 4 fel i grunden i 120.. Fick inte ihop henne helt så det var också mitt fel. Tyvärr... Hon var lite tittig och fjollig men hon var duktig =)

Treneke var fin på framhoppningen i 130 också . Drog sig till vänster men kunde ändå hålla henne rakt ..

Rev 1:an hoppade 2 ,3a,3b, rev 4, rev 5, Så tänkte jag att jag hoppar 6 och 7 för dom låg på linje så utgår jag sen men så låg jag jättefel så jag la en volt (som går som stopp) och sen stannade hon så då blev jag utesluten eftersom volten gick som ett stopp.. Jaja tror inte att hon är 100% fräsch riktigt än.. Men vi får se. !



Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0