Tisdag 22/3-2010

Lång dag.. Åkte till stallet kvart i 8 imorse och kom hem halv 10.. Herregud.. haha

Började iaf med att rida A.. "inspänd" på samma sätt idag för att inte kunna ställa sig och hon gick riktigt bra idag faktiskt så det var jätteroligt =) Ska bara jogga henne en stund i manegen/paddocken imorgon..

Efter det red jag M och även hon var riktigt fin idag.. Hon "välte" lite i högergaloppen men annars var det ingenting och imorgon ska vi skritta ut = )

Efter det red jag Treneke en stund barbacka och hon var lite dum så jag släppte henne så hon fick rejsa av sig och sen gick hon jättebra.. Tänkte mest på mina händer då jag har en ovana att lägga dom på manken .. Dom måste upp mer och då gick hon riktigt bra.. Efter det skrittade jag ut henne och lät henne klättra upp för klätterbacken 2 gånger så även hon ska bara skritta imorgon..

Red Explosiv en stund i manegen efter det och hon var väldigt fin.. Någon löjlig i ett hörn där hon alltid töntar sig men annars skötte hon sig riktigt bra.. Blev mycket utan stigbyglar på henne idag..

Sen småpillade jag bara lite i stallet och sen klippte jag en kompis häst och efter det blev det markarbetsträning med J och hon skötte sig jättebra men sen i galoppen och på studsen i slutet blev hon lite dum men tror att hon var ganska trött.. Även hon ska skrittas ut imorgon..

Direkt efter tog jag Samantha i andra markarbetsgruppen och hon skötte sig riktigt bra men hon var SJUKT pigg.. Haha även hon ska skrittas ut imorgon..

Som ni märker ska dom flesta skrittas ut imorgon men jag ska rida Explosiv, C och A i manegen iaf =)

Måste verkligen ta nya bilder snart!! :D

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0