Torsdag 10/3-2011

Snacka om att jag hade bråttom idag när jag skulle rida 3 hästar på 1,5 timme. Herregud men jag hann tackvare att mamma och Christer gjorde allt annat =)

Red alla hästar barbacka idag!

Började att rida Treneke barbacka och hon var SÅ himla fin verkligen. Kunde typ bara sitta där helt lugnt och hon bara gick .. Skänkelvikningar, öppna, korta och länga galoppen, galoppera över bommar i lugnt tempo fast de var 11 andra hästar i manegen. HUR fin som helst!

Efter det red jag Explosiv och hon var helt monsterpigg, helt galen verkligen. Hon var överrallt och dampade loss men sen efter en stund var hon jättefin.

Fick stressa sönder för att rida Samantha men hon gick jättefint i traven och inte lika bra i galoppen för hon orkar inte bära sig riktigt men hon skötte sig jättebra!
Hon fick galoppera över en liten studsserie med bom + räcke + bom och de gick jättebra =)

Bock ! :D

Imorgon har jag 5 hästar att rida så ska se om jag kanske hinner rida någon innan skolan då jag börjar halv 11 !

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0