Tisdag 3/5-2011

Lång dag idag igen..
Började med att en vän fick prova att skritta Treneke. Hon har sagt att hon ALDRIG kommer sätta sig på henne men det gjorde hon och det gick jättebra och sen red jag henne och hon var så himla fin verkligen.. Lyssnade riktigt bra och kändes verkligen jättefin..  Om markarbetssakerna står kvar imorgon så ska jag förhoppningsvis göra lite sånt med henne imorgon om jag hinner =)

Efter det tränade jag Samantha och det gick bra. Hon kröp ihop lite men hon skötte sig riktigt fint på slutet =)

Red M och även hon skötte sig jättebra. Något dum i vänster varv i början men släppte verkligen så himla fint på slutet så det kändes bra = )

Longerade den andra M och henne var det fart i .. Haha hon bockade och studsade men sen skötte hon sig=)

Red C hingsten som jag ska tävla på söndag och han var något seg för skänkeln men det var mycket bättre än igår.. Idag gick han ju fram när jag bad honom.. Riktigt fin!

Markarbetstränade J och det gick sådär.. Hon skötte sig men det kändes inte alls bra att rida på hackamoret.. Blääh..

Efter det markarbetstränade jag Explosiv och hon var så j***a dum.. Hon gjorde inte alls som jag bad henne men men dom får också ha såna dagar.. Stigbygeln sprack på framridningen också.. Typiskt.. Helt nya..


Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0