Torsdag 5/4-2011

Skrev aldrig igår.

Var iaf i skolan och skrev nationella i engelska och det kändes bra =)

Red M när jag kom till stallet och hon gick jättebra faktiskt.. Lite tjafsig i galoppen men annars ingenting =)

Efter det red jag Treneke och hon fick hoppa studs, bommar och lite sånt.. På slutet kunde hon till och med vänta kvar och hoppa en studs på typ 1 m.. Duktiga bebis.. Hade magic bettet och remont =) ingen martingal :D

Efter det red jag J .. Hon var ganska dum i början men gick mycket bättre sen! :D

Sen red jag M och hon var jättefin.. Dock lite trött men hon skötte sig jättebra =)

Sen skrittade jag ut Samantha = )



Skriver mer ikväll!

Era Kommentarer

Lämna ditt spår här:

Namn:
Spara info?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0